رژیم کالری شماری

با مقاله هایی پیرامون سلامت فردی همراه ما باشید

رژیم کالری شماری

۲۶ بازديد

رژیم کالری شماری یکی از بهترین و استانداردترین رژیم های شناخته شده در جهان است. رژیم کالری شماری بر اساس مقدار احتیاج به کالری تنظیم می شود.

کاهش وزن و تناسب اندام این روز ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شاید شما هم رژیم های مختلفی را برای لاغر شدن امتحان کرده باشید. از انواع رژیم لاغری ساده گرفته تا رژیم مدیترانه ای و رژیم های سخت و طاقت فرسا.

اما داشتن یک رژیم غذایی نادرست و خودسرانه حتی اگر وزن شما را هم به مقدار قابل توجهی کاهش دهد، ممکن است عوارض بسیار زیادی برای بدن شما به همراه داشته باشد.

به همین دلیل به جای استفاده از رژیم های لاغری سریع باید از یک رژیم لاغری اصولی پیروی کنید.

روش های لاغری

البته باید بگوییم روش های لاغری متفاوتی وجود دارد که می توانید به وسیله آن ها به وزن دلخواه خود برسید. در ادامه شما را با برخر از آن ها آشنا می کنیم.

رژیم های لاغری

زمانی که کلمه کاهش وزن به گوش می رسد اولین چیزی که به ذهن هر فردی خطور می کند استفاده از لیست غذاهای رژیمی و کم کالری است. اما باید بدانید که این به تنهایی کافی نیست. استفاده از یک رژیم لاغری اصولی می تواند به شما بسیار بیشتر کمک کند.

عمل های لاغری

یکی دیگر از روش هایی که برای لاغری از آن استفاده می شود، جراحی لاغری است. جراحی لاغری ترکیبی از روش های جراحی است که با تغییر در سیستم و بافت های معده، روده و یا سایر بخش های دستگاه گوارش به کاهش وزن و لاغری منجر می شود. انواع مختلف این جراحی به روش لاپاراسکوپی و تحت بیهوشی عمومی انجام می گیرد.

بهترین ورزش برای لاغری

ورزش های مختلفی به عنوان بهترین ورزش برای لاغری برای تناسب اندام وجود دارد که می توانید با انجام دادن آن به وزن دلخواه خود برسید اما نکته ی اصلی این است طبق برنامه ی اصولی جلو بروید.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.