تغییر برنامه غذایی و لاغری صورت

با مقاله هایی پیرامون سلامت فردی همراه ما باشید

تغییر برنامه غذایی و لاغری صورت

۴۱ بازديد

در معقوله لاغری نباید از تاثیر یک برنامه غذایی اصولی چشم پوشی کرد. منظور ما از داشتن یک برنامه غذایی اصولی و تغییر برنامه غذایی ، رفتن زیر بار رژیم های سخت و سنگین نیست. اگرچه برای لاغری سریع ، داشتن یک رژیم غذایی اصولی امری ناگزیر است. ولی باید بدانید با ایجاد تغییرات کوچک در برنامه غذایی خود میتوانید باعث لاغری پوست صورت خود شوید. بطور مثال یکی از عوامل مهم در لاغری صورت نوشیدن آب است. در اخر این شما هستید که باید بهترین روش لاغری مورد تایید پزشکان را انتخاب کنید.

میزان مصرف آب را بالا ببرید.

طبق تحقیقات انجام شده، بر این باور رسیدیم که مصرف آب در حین و قبل از دریافت کالری تاثیر بسزایی در کاهش میزان جذب کالری ها دارد. بیشتر آب بنوشید زیرا علاوه بر تاثیر در میزان جذب کالری ها ، بر روی سوخت و ساز بدن نیز تاثیر دارد. بطوریکه متابولیسم بدن را سریعتر کرده و باعث میشود که در هر شبانه روز میزان بیشتری از کالری دریافتی را بسوزانیم. در نتیجه برای لاغری صورت آب بیشتری مصرف کنید. حتی برخی از افراد برای لاغری از رژیم آب درمانی استفاده می کنند که این رژیم تایید نمی شود.

کمتر الکل مصرف کنید.

امروزه همه میدانند که الکل باعث تجمع چربی ها در نواحی مختلف بدن ، بخصوص در نواحی اطراف صورت میشوند. الکل ها جزو موادی محسوب میشوند که سرشار از کالری و عاری از مواد مغذی هستند. باید بدانید که مصرف الکل باعث افزایش وزن میشود و بهتر است که از مصرف آن خودداری کنید.

کنترل شده سدیم مصرف کنید.

مصرف بیش از اندازه سدیم پیامدهایی در پی دارد. از جمله نفخ کردن، پف کردن صورت و دیگر موارد. طبق تحقیقات انجام شده دریافتیم که سدیم باعث میشود که آب اضافی از بدن دفع نشود. برای داشتن یک صورت لاغر باید میزان مصرف سدیم روزانه خود را تحت کنترل داشته باشید. برای عملی کردن امر باید مصرف غذاهای آماده را کنار بگذراید، میزان مصرف تنقلات را کنترل کرده و کمتر از گوشت های فرآوری شده استفاده کنید.

میزان مصرف فیبرخود را افزایش دهید.

امروزه همه میشنویم که مصرف فیبر باعث لاغری صورت میشود. تحقیقات انجام شده نشان داده است که مصرف فیبر باعث کاهش اشتها ودر نتیجه کاهش میزان مصرف کالری میشود. طبق یک مطالعه آماری بر روی 345 نفر از افراد با اضافه وزن بالا، مشاهده شده است که مصرف غذاهای فیبردار همراه با یک رژیم غذایی سالم و کم کالری باعث کاهش وزن چشمگیری میشود. فیبر نقش بسزایی  در کاهش وزن در قسمت صورت و چربی های دور کمر دارد. میانگین میزان مصرف فیبر در طول یک شبانه روز باید بین 25 تا 38 گرم باشد.

میوه ها، سبزیجات و حبوبات منابع غنی فیبر هستند و برای دریافت روزانه فیبر باید به دنبال آنها برویم.

کاهش میزان مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده

یکی از دشمن های شما در مسیر لاغری همین کربوهیدرات های تصفیه شده هستند. کربوهیدرات های تصفیه شده حجم زیادی از شیرینی جات و انواع پاستاها را در بر میگیرند. برای کنار گذاشتن آنها از همین حالا اقدام کنید. مطالعات انجام شده بر روی 277 نفر نشان داده است که کربوهیدرات های تصفیه شده باعث چاقی، اضافه وزن، افزایش قند خون و افزایش میل به پرخوری عصبی میشوند.

برای کنترل هرچه بهتر این قضیه می توانید از رژیم کالری شماری و یا رژیم نوم استفاده کنید.

منبع : https://www.dritm.ir/

چگونه برنامه های کاربردی را در سیستم عامل اندروید مخفی کنیم؟

ممکن است برای مخفی کردن برنامه های کاربردی دلایل مختلفی داشته باشید. به عنوان مثال، شاید بخواهید برنامه دوست یابی خود را از چشم خویشاوندان عجیب و غریب خود (به خصوص خواهران و برادران بزرگتر) مخفی کنید. فارغ از هر دلیلی که برای انجام این کار داشته باشید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد که برنامه های مورد نظرتان را مخفی کنید. تنها باید آرامش خودتان را حفظ کرده و مراحل زیر را دنبال کنید. تفاوت بین عشق و دوست داشتن چیست؟

روش مخفی کردن برنامه ها در تلفن های سامسونگ و LG

1- بخشی از فضای خالی صفحه ی اصلی تلفن هوشمند را لمس کرده و انگشتتان را روی آن نگه دارید.آموزش زبان آلمانی برای فارسی زبانان

2- گزینه ی موجود در قسمت پایینی سمت راست صفحه ی اصلی را انتخاب کنید.

3- صفحه را اندکی به پایین بکشید و از منوی موجود گزینه ی Hide apps را انتخاب کنید.

مخفی کردن برنامه در گوشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.