آیا می دانید بهترین روش لاغری چیست؟!

با مقاله هایی پیرامون سلامت فردی همراه ما باشید

آیا می دانید بهترین روش لاغری چیست؟!

۲۲ بازديد

افراد زیادی به دلایل گوناگون برای کاهش وزن خود تلاش می‌کنند. بسیاری از این افراد به دنبال رژیم‌های لاغری مختلفی می‌روند که وعده کاهش وزن سریع را می‌دهند. مطمئنا روش‌هایی برای تسریع کاهش وزن و لاغری وجود دارند، اما لازم است بدانید که ممکن است کاهش وزن سریع، آسیب‌های جبران ناپذیری به سلامت شما وارد کند. بنابراین برای کاهش وزن موفق و پایدار بهتر است به پروسه کاهش وزن به چشم یک مسیر نگاه کنید. نابراین اگر شما هم به دنبال بهترین روش لاغری و کاهش وزن هستید، با این مطلب همراه باشید.

جراحی لاغری چیست؟

عمل لاغری روشی است که در آن با کوچک کردن معده و یا تغییر مسیر حرکت غذا میزان دریافت مواد غذایی را در افراد کاهش می‌دهیم. کاهش میزان دریافت مواد غذایی در مدت کوتاهی منجر به لاغر شدن فرد می‌گردد. پس در وحله اول باید بدانیم این روش از طریق کاهش اشتها و جذب غذا باعث کاهش وزن در افراد می‌گردد.

جراحی لاغری به چه کسانی توصیه می‌شود؟

جراحی لاغری معمولاً‌ به افرادی که دارای اضافه وزن مفرط و بسیار زیاد باشند توصیه می‌گردد. معمولاً اولین گزینه‌هایی که به افراد چاق توصیه می‌شود ورزش و رژیم غذایی است. اما در برخی مواقع افراد از این روش‌ها نتیجه مثبتی نمی‌گیرند. در این مواقع درمانی که به آنها توصیه می‌گردد جراحی لاغری است.

بهترین راه کاهش وزن  و رژیم لاغری تنها با رعایت سه نکته

شواهد جدید نشان می‌دهد که تنها یک روش برای کاهش وزن وجود ندارد، اما رژیمی موثر خواهد بود که تمام موارد ذکر شده در این مقاله را در خود داشته باشد. ما در مقاله‌ی بهترین رژیم لاغری به تمام جنبه‌های یک رژیم لاغری مناسب پرداخته‌ایم.

چیزی که به آن یک برنامه‌ی غذایی ،یک سبک زندگی، یک رژیم غذایی گفته می‌شود و در واقع یک برنامه مشخص برای کاهش وزن است.

حقیقت این است که چه رژیم کم کربوهیدرات کتو (keto) داشته باشید، چه از دنبال کنندگان سبک زندگی پالئو (Paleo) یا رژیم لاغری و سلامت ۳۰ روزه (whole30) باشید یا خود را ملزم به خوردن مواد کم چربی کنید، همه‌ی این سبک‌های غذایی دارای شباهت‌های فراوانی با هم هستند. کافیست که یکی از آن‌ها را دنبال کرده و نتایج شگرف آن‌ها را مشاهده کنید.

بهترین روش برای لاغری شکم چیست؟

لاغری یکی از دغدغه های امروزی خانم ها می باشد. با پیشرفت فن آوری های نوین و گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، انواع برنامه های کاربردی، سایت ها، و انواع آموزش های مجازی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها به انواع رژیم ها دسترسی داشته باشید. این موضوع اگرچه می تواند مشکلات بسیاری را برطرف نماید؛ اما از طرفی باعث سردرگرمی بسیاری از افراد نیز خواهد شد. شاید یکی از راه های استفاده آسان تر از این رژیم ها، دسته بندی نواحی مختلف بدن است. به طور مثال اگر شما بیش تر برای لاغری در ناحیه شکم تلاش می کنید، می توانید از نمونه رژیم های زیر استفاده نمایید .

انواع روش های لاغری موضعی غیر تهاجمی

از سوی دیگر باید به این مسئله توجه داشته باشید که در کنار روش های تهاجمی به منظور لاغری، امروزه شاهد روش های غیر تهاجمی مختلف نیز هستیم. یکی از این روشها کربوکسی تراپی است که در آن به بافت های چربی گاز دی اکسید کربن تزریق شده و در همین راستا سلول های چربی تجزیه و از بدن دفع می شود.  این روش نیز بسیار موثر و مهم بوده و شاهد افزایش محبوبیت آن هستیم.

نکته دیگری که باید بدانید این است که کرایولیپولیز یکی دیگر از انواع روش های لاغری است که به آن یخچال چرمی نیز گفته می شود. در این روش شاهد استفاده از خنک کننده غیر تهاجمی چربی برای شکستن سلول های چربی هستیم. این روش باعث می شود تا در طی چند ماه رفته رفته شاهد لاغر شدن فرد و از بین رفتن چربی در بدن باشیم. این تکنیک نیز امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از پزشکان آن را پیشنهاد می دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.